Зорилго Байгууллагын үйл ажиллагааг Бизнесийн төгөлдөршлийн 7 талбарын дагуу хянаж, дүн шинжилгээ хийн, сайжруулах аргуудыг тодорхойлж гаргах, улмаар хяналттай тогтолцоог бий болгоход оршино.
Дэлгэрэнгүй БүртгүүлэхЗорилго Бүтээмж, чанар дээшлүүлэх үндсэн арга хэрэгсэл болох “Ажлын соёл 5С” хөтөлбөрийг байгууллага дээр үр дүнтэйгээр хэрэгжүүлэхэд оршино.
Дэлгэрэнгүй БүртгүүлэхЗорилго Байгууллагын болзошгүй эрсдлийг тодорхойлж, үнэлж, хэмжиж, хянах. Эдгээр эрсдэлтэй бууруулах, арилгах, хянах арга замыг олох.
Дэлгэрэнгүй БүртгүүлэхЗорилго Аж ахуйн нэгж байгууллагуудын бүтээмж, чанарыг дээшлүүлэхтэй холбогдсон суурь мэдлэг, ур чадварыг эзэмшсэн бүтээмжийн мэргэжилтнүүдийг бэлтгэж чадавхжуулах, байгууллагад тасралтгүй сайжруулалтын соёлыг бий болгох.
Дэлгэрэнгүй БүртгүүлэхЗорилго Байгууллагын өдөр тутмын үйл ажиллагааны явцад гарч буй бүтээмж чанарыг бууруулдаг нэмүү өртөг бий болгохгүй алдаануудыг илрүүлэх, бууруулах, улмаар арилгах, гүйцэтгэлийг алхам алхмаар, тасралтгүй сайжруулах кайзэн аргыг хэрэгжүүлэх оршино.
Дэлгэрэнгүй БүртгүүлэхЗорилго Тухайн байгууллагын бизнесийн үйл ажиллагааг өргөжүүлэх, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх, алдагдлыг бууруулах, бүтээмжийн үр өгөөжөөс хүртээх тогтолцоог бий болгох.
Дэлгэрэнгүй БүртгүүлэхЗорилго 1. Азийн бүтээмжийн байгууллагын Мэдлэгийн менежментийн тогтолцооны загварын дагуу үйл ажиллагаандаа тогтолцоогоор нь нэвтрүүлэх 2. Мэдлэгийн менежментийн арга хэрэгсэл, тогтолцооны бүрэлдэхүүн хэсгүүдийн талаарх нэгдсэн ойлголтыг сайжруулах, мэдлэг олгох 3. Цаашид ММ-ийн тогтолцоог бие даан үргэлжлүүлэн хэрэгжүүлэх, хянах, үр дүнг тооцох мэдлэг, ур чадвар бүхий ажилчдыг бэлтгэж, чадавхыг бэхжүүлэх
Дэлгэрэнгүй БүртгүүлэхЗорилго Байгууллагын чанарын бодлого, стратегийн чиглэлд нийцсэн үр дүнд хүргэх зорилго бүхий процессын харилцан үйлчлэл, тэдгээрийн хяналт зэрэг асуудлыг тодорхойлж, байгууллагын үр нөлөөтэй, үр ашигтай байдлыг дээшлүүлэхэд оршино.
Дэлгэрэнгүй БүртгүүлэхЗорилго Стратегийн удирдлага нь аливаа байгууллагын менежментийн зарчим, тасралтгүй хөгжлийн чиг, үндэс суурь байдаг. Энэ нь тухайн байгууллагын урт хугацаанд оршин тогтнох нөхцөл, зорилго, зорилтдоо хүрэх бодлого, төлөвлөгөө, хөтөлбөр болно. Стратегийн удирдлага нь байгууллагын удирдлагын уян хатан, цогц, уялдаатай, тасралтгүй урсгал процесст хүргэнэ.
Дэлгэрэнгүй БүртгүүлэхЗорилго Байгууллагын бүтээмж, чанар дээшлүүлэх үйл ажиллагааг нэгтгэн чиглүүлэх, дүгнэх, урамшуулах, улмаар өрсөлдөөнийг бий болгож, ажилтан бүрийн идэвхийг нэмэгдүүлэн байгууллагын үр ашгийг дээшлүүлэхэд оршино.
Дэлгэрэнгүй БүртгүүлэхЗорилго Бүтээмж, чанарыг дээшлүүлэх арга замаар ISO 9001:2015 олон улсын стандартын шаардлагад нийцсэн Чанарын менежментийн тогтолцоо бүхий олон улсын түвшинд хүлээн зөвшөөрөгдсөн БАТЛАМЖТАЙ компани болгоход бэлтгэх.
Дэлгэрэнгүй Бүртгүүлэх